Peter en Ann roadtrip 2013

Las Vegas.

Na een heerlijke nacht in ons superdeluxe bedje waren we helemaal klaar voor een nieuwe dag Las Vegas.

Het ontbijt hebben we maar overgeslagen en we zijn dadelijk voor het stevigere werk gegaan. Ann had zich op het laatste moment bedacht en ging maar iets kleins eten, zodat er nog plaats over bleef voor een ijsje. Ann bestelde dus gewooneen hotdogje, 10 minuten later lag er voor haar een hotdog van bijna 50cm. ( zie foto\'s)

Daarna was het weer shopping time, er zijn hier ongeveer 3 \"miljoen\" winkels in Las Vegas en ik denk dat ik ze allemaal bezocht heb vandaag.

\"Wink\"

Dwz dat je buiten bent in een temperatuur van +40° en dan in de winkel een temperatuur van 20° tegenkomt. Iedereen wil je dan de hele tijd met vanalles helpen en ze zijn dan ook uber-vriendelijk, na verloop van tijd begint zoiets behoorlijk op m\'n systeem te werken.

We hebben de dag afgesloten met een lekker etentje en een paar Corona\'s en zijn toen heel moe naar onze kamer vertrokken.

Onderweg naar onze kamer is Ann een heel relaas aan het geven over het enige voordeel van 2 nachten Las Vegas, dat we de weg eindelijk naar ons hotel en kamer vinden, zelfs rechtstreeks uit de lift de juiste kant opgedraaid... Bleek wel dat Peter ondertussen met onze kamerbadge aan de verkeerde deur zat te murmelen

\"Laughing\"
Dit is echt de eerste plek waar we bijna de hele tijd de weg hebben moeten zoeken, voornamellijk de uitgangen van zowel, hotels, winkelcentra en casino\'s... Nog nooit zoveel verloren gelopen als in Las Vegas.

Wat vonden we nu van Las Vegas? Heel blij dat we er geweest zijn en het allemaal eens zelf hebben meegemaakt maarwe hoeven er niet meer terug te komen. Het is er veel te druk en er is veel te veel lawaai. Maar langs de andere kant hangt er wel een leuk sfeertje en is het er ook heel erg proper. We hebben er heel lekker kunnen eten aan \"normale\" prijzen en we hadden een superdeluxe suite in een heel mooi hotel.

Maar ik had toch liever een paar dagen langer in Zion gebleven.

Morgen gaan we richting Death Valley en daar is het nog warmer. (dacht niet dat dit nog kon)