Peter en Ann roadtrip 2013

San Francisco deel 2

Vandaag was de dag dat we over de prachtige Golden Gate Bridge gingen fietsen.

Dus hebben we 2 fietsen gehuurd bij Blazing Sadles dat langs ons hotel ligt.

Na een beetje uitleg over de fietsten en het afleggen van een klein testje (om te kijkenof we wel konden fietsen) zijn we aan onze tocht begonnen.

Na een een paar stevige klimmetjes stonden we op de brug, maar goed dat er een bordje stond want anders hadden we het niet door, alles was in een dichte mist gehuld. Af en toe kon je wat verder kijken dan 10 meter maar meestal zag je geen hand voor de ogen. Om de 3 minuten dreunt er dan een misthoorn om de schepen te laten weten dat er een brug staat, wat een pokkeherrie zeg.

Toen we de brug overgefietst waren zijn we onmiddellijk omgekeerd en lichtjes ontgoocheld (Peter) terug naar San Francisco gefietst.

Toen was het tijd om downtown nog wat te gaan shoppen en we moesten ook nog een ritje maken met de wereldberoemde cablecars van San Francisco.

Man wat is zo\'n rit plezierig, berg op berg af en een hele leuke bestuurder die ongelofelijk veel ambiance in ons karretje kreeg.

Nu gaan we hier nog eenseen laatste keer uitgebreid en lekker eten en drinken en dan is het tijd om onze koffers terug in te pakken want morgen vliegen we jammer genoeg terug naar ons Belgenlandje.

We willen nog graag laten weten dat we heel blij waren dat jullie met zo velen onze blog volgden en we beleefden heel veel plezier aan al jullie reacties. We hopen dat jullie er ook een beetje van genoten hebben en wie weet tot een volgende blog....

Peter & Ann.