Peter en Ann roadtrip 2013

Yosemite - San Francisco

Vandaag gaan we het heel kort houden want...

Vanmorgen regende het nog steeds toen we uit Yosemite vertrokken.

Tijdens de rit naar San Francisco was het weer ook steeds wisselvallig, het verkeer werd alsmaar drukker en de wegen steeds slechter, al bij al geen leuke reisdag vandaag. (Het rijden begint gewoon extra vermoeiend te worden)

Over de Bay Bridge SF binnenrijden was wel een topmomentje.

Ons hotel hebben we ondanks het drukke verkeer in SF ook goed gevonden. Daar hebben we vlug de bagage naar onze kamer gebracht en toen zijn we naar SF-airport gereden om afscheid te nemen van onze leuke Dodge.

Met het openbaar vervoer waren we in een wip terug in downtown SF. Daar hebben we nog wat rondgewandeld en genoten van de sfeer die er in deze stad hangt. (veel leuker dan Las Vegas)

Zo dat was een heel kort verslagje want...Vandaag zijn we 22 jaar een koppel.

Wel gek dat we 22 jaar geleden ene aan het drinken waren in het Bruin Kafee van Hengelhoef en vandaag drinken we er ene bij Fishermans Wharf In SF.